sobota 28. června 2014

Saténové povlečení zajistí dokonalý design ložnice a kvalitní spánek

Saténové povlečení

Kvalita spánku je pro život velmi důležitá, nebojte se proto rozmazlovat i kvalitou v podobě saténového povlečení. Asi každý z nás se rád díval na pohádky a zatoužil se alespoň jednou probudit jako princ či princezna. Se saténovým povlečením není důvod, proč byste se i v dospělosti nemohli ve své ložnici cítit jako v zámeckých komnatách.

Saténové povlečení


Satén vždy navozuje čistý hladký dojem a určuje styl ložnice. Je čistě na Vás, zda zvolíte výrazný vzor saténového povlečení, který ihned strhne veškerou pozornost na spací prostor. Máte také možnost saténem jen doplnit a cíleně podtrhnout celkový dojem pohody, nějakým klidnějším motivem. Vybírat můžete z mnoha možností.

Vlastnosti saténového povlečení

Saténové povlečení neláká pouze kvůli své hebkosti a mazlivému pocitu při doteku s kůží. Bavlněný satén je velmi kvalitní pevný materiál, který zaručuje, že bude nepostradatelnou součástí Vaší ložnice velmi dlouho. Díky svým funkčním vlastnostem Vás v horku příjemně ochladí a v zimě naopak zahřeje.

kvalitní saténové povlečení

Péče o saténové povlečení

Pro snazší manipulaci se saténovým povlečení se ve většině případů nežehlí. Doporučujeme prát v šetrnějších nejčastěji gelových pracích prostředcích při nižších teplotách. Saténové povlečení vždy perte samostatně, bez prostěradla či dalšího prádla, naruby a jednotlivé díly před praním zapněte.
Kvalita saténového povlečení se Vám jistě odmění příjemným odpočinkem a krásnými sny.
Náš tip: Pro dokonalý spánek potřebujete také kvalitní matraci.

luxusní povlečení a kvalitní matrace = dokonalý spánek

2 komentáře:

  1. Vlastnosti saténu jsou skvělé. Jen teda ne každý přijde na chuť tomuto typu povlečení. Já si teda koupila tady saténové povlečení. Hodně mile mne překvapilo a to jsem si myslela, že mi nebude tohle povlečení sedět.

    OdpovědětVymazat
  2. Saténové povlečení je super, taky ho teď na léto máme. Hezky to chladí. Celkově musím říct, že se mi teď o dost lépe spí. Velkou zásluhu na tom ale podle mě má i nová matrace, kterou jsem před pár měsíci sehnal tady odtud. Novou matraci jsme potřebovali už dlouho a ten rozdíl je opravdu neskutečný.

    OdpovědětVymazat