čtvrtek 28. dubna 2016

Stylové, praktické a takřka věčné, to jsou konferenční stolky z masivu

Nejen do každého obýváku patří konferenční stolek. Podrží občerstvení, počtení, nebo unavené nohy po celém dni práce. A uvažujeme-li o tom, z jakého materiálu by měl stolek být, pak bychom se bez váhání měli rozhodnout pro stolek z masivního dřeva. Nejenže báječně vypadá, ale má také dlouhou životnost.

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Praktické, čtvercové i netradiční designové

Moderní konferenční stolky už dávno nesázejí na masivní skleněné plochy, které se neustále špiní, nebo krkolomné tvary. Trendy dnes velí podlahy z masivu a pestrobarevné koberce, na kterých nesmí chybět nábytek rovněž z masivu. Pro fanoušky skla však existují i skleněné konferenční stolky. Moderní designové konferenční stoly z masivu a jejich možnosti pak uspokojí i esteticky náročnější zákazníky.

Nejklasičtějším a zároveň nejprodávanějším modelem je čtvercový konferenční stolek. Výhodou také je, že si zákazník může od materiálu po vzhled a různorodé praktické doplňky (odkládací police, šuplíky) sám určit, jak přesně bude jeho konferenční stolek vypadat. Dub, buk, nebo ořech, se skleněnými prvky, nebo bez nich, s nohami na kolečkách, či bez nich. Vše je jen na vás.

U materiálových specifikací to samozřejmě teprve začíná. Klíčovou informací je také rozměr, který by váš nový konferenční stolek měl mít.  Tím není myšlen jen rozměr hlavní plochy stolku, ale také jeho tloušťka, nebo výška, která je standardně okolo 45 cm. Na požádání však lze různé konferenční stolky do obýváku nebo jiných místností udělat vyšší, nebo naopak nižší (například pro potřeby čajoven).

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Multifunkční konferenční stolky

Některé kvalitnější konferenční stolky z masivu, které mají menší rozměry, mohou díky své pevné konstrukci sloužit nejen jako místo pro odkládání věcí, ale rovněž jako možné místo na sezení. Tato multifunkčnost z nich dělá velmi flexibilní a vždy vítanou součást nejen obývacího pokoje, ale také pracoven či jiných společenských místností.

Pokud byste rádi do svého domova umístili nějaký luxusní konferenční stolek, má i v této úrovni poptávky masiv co nabídnout. Kde nepoužijete zlato nebo křišťál, můžete použít drahá a vzácná dřeva, která do interiéru vždy vnesou výjimečnost a jistou exkluzivitu. Velmi populární jsou rovněž moderní konferenční stolky, které kombinují dřevo s kovy, nejčastěji s nerezovou ocelí.

Různorodé návrhy umožňují rovněž vytvořit rozkládací konferenční stolek. Ten přináší svému majiteli další stupínek praktičnosti navíc. Jako složený bohatě postačí celé rodině a v případě větší návštěvy jej lze jednoduše rozložit, čímž se rozkládací prostor zvětší o desítky procent.

Kvalitní dřevěné konferenční stolky nenahradíte ani dřevotřískou, ani jakkoliv dobře tvrzeným plastem. Kromě vyšší životnosti a mnohem větší odolnosti je moderní masivní konferenční stolek rovněž nenahraditelnou součástí každé útulné a vkusně zařízené společenské místnosti.

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz


Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz


Konferenční stolek z masivu - rottdesign.cz

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pod toto se velice rád podepíšu. Také mám doma jeden konferenční stolek z masivu. Je teda opravdu hodně starý, ale pořád vypadá skvěle, což jenom vypovídá o tom, jak je nábytek z masivu prostě kvalitní. Jestli existuje nějaký kus nábytku, kterého se nikdy nezbavím, tak je to právě tento stolek. Podobný bych totiž pravděpodobně těžko hledal.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou vážně nádherné stolky, mockrát díky za tip. :) Osobně mám pro nábytek z masivu slabost a byla bych ráda, kdybychom doma měli víc kousků. Je ale pravda, že teď se chystáme trochu předělávat náš byt, dokonce si na to necháme udělat i návrh od bytového designéra, tak si říkám, že mu zkusím navrhnout jestli by do něj nemohl zakomponovat více nábytku z masivu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě nějaký stůl z masivu bych hrozně chtěl do své kanceláře. Tu si teď zařizuji u sebe doma. Původně jsem si chtěl pronajmout nějakou, kde bych si mohl i nahlásit sídlo firmy, ale bohužel ty ceny za pronájem jsou dnes tak vysoké, že to nebylo možné. Takže jsem to vyřešil tak, že jsem si zařídil virtuální sídlo a kancelář jsem si prostě udělal doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Podobný konferenční stolek jsem si pořídila nedávno do obývacího pokoje, kde trávím hodně času, když se vrátím z práce. Velice dobře se na něm píše, což mám opravdu vyzkoušené, jelikož se věnuji ve volných chvílích kaligrafii. Tento koníček mě pomohl, když jsem se potřebovala naučit se soustředit a uklidnit. Pokud potřebuji relax, vyndám kaligrafický papír na stolek a začnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Před půl rokem jsem rekonstruovala obývací pokoj včetně nových podlah, které byly dost staré a ve velmi špatném stavu. Jen byl trochu oříšek vybrat, a hlavně sehnat konferenční stolek, který se designově hodil k nové podlaze. Naštěstí jsem našla pěkný z masivu a opravdu je můj obývací pokoj moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  7. Masiv je úžasný. A nejen nábytek z něj, ale třeba i podlahy. Dlouho jsem si právě podlahy z masivu přála, ale je to hrozně nákladné. A i celkem náročné na údržbu. Místo toho tedy máme všude vinylové podlahy v pěkném dřevěném dekoru a ty jsou taky super. Těm teda nemám co vytknout. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Toto jsou velice pěkné stolky, a i já jsem si jeden nedávno pořídila. Jen mi neustále něco chybělo k doladění obývacího pokoje, a tak mi kamarádka poradila jedny internetové stránky, kde jsem si pořídila ovčí kožešiny na sedací soupravu, která krásně ladí ke stolku z masivu. Až teď jsem spokojená s mým obývacím pokojem.

    OdpovědětVymazat
  9. Podobný konferenční stolek z masivu mám v obývacím pokoji a jsem s ním velice spokojená. Poslední dobou se snažím rozhodnout, které rozkládací jídelní stoly jsou nejlepší, jelikož jeden potřebuji do kuchyně. Mám větší rodinu, takže potřebuji stůl, který se dá roztáhnout, když se všichni sejdeme, a poté ho zase mohu jednoduše složit.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí konferenční stolky z masivu, které jste zde prezentovala. Máme v našem rodinném domku podobný konferenční stolek v obývacím pokoji a nemůžeme si ho vynachválit, navíc se nám ho podařilo sladit s dekoracemi od internetového obchodu antikart.cz, kde mají krásné antické doplňky do interiéru. Zmínit bych mohla třeba obrazy nebo zajímavé sochy.

    OdpovědětVymazat