pondělí 25. dubna 2016

GIGANT MICRO CERAMIC – novinka titanového nádobí německé společnosti BAF

Máte v plánu obohatit svou kuchyni o nové pomůcky, které něco vydrží? Nebaví vás neustálé drhnutí připálenin a mastnota všude, kde se podíváte? Doba Titánů už sice dávno pominula, avšak ve světě kuchyňských zbraní dnes titan vládne stále! Ať už se titanovému nádobí postaví třeba nerez, teflon nebo litina, prakticky pro něj nejsou žádnou hrozbou. Jestliže tedy vyhledáváte kvalitu, tak jednoznačně zvolte nádobí z titanu a nejlépe od německé společnosti BAF.

Kdo je BAF?

Jestli se někdo může chlubit opravdovou tradicí a ověřenou kvalitou, tak je to právě tato německá společnost. Firma BAF funguje na trhu již od roku 1914 – dlouhá léta tedy přispívá domácnostem svou nabídkou domácích potřeb. Mezi lety 1994 až 2003 získalo nádobí BAF certifikát kvality ISO 9001:2000 a od roku 2004 společnost vlastní také patent pro povrchovou úpravu výrobků se systémem Micro Ceramic Ultra-Hard-Coat-Systém, významný v Evropské Unii. Bádáte-li tedy po nejkvalitnějším materiálu a nejvytříbenější technologii v oblasti kuchyňského nádobí, s nádobím BAF rozhodně nešlápnete vedle.

Titanové nádobí BAF je významné hlavně proto, že je tvořené několika vrstvami s výjimečnou povrchovou vrstvou Micro Ceramic (MC). Až 9 mm silné dno vytvořené ze speciální titanové keramiky a pokryté mezivrstvou MC. Navíc je zde stvrzený povrch MC a na něm ještě zesílená antiadhezní vrstva MC, čímž je povrch dokonale chráněn.

GIGANT MICRO CERAMIC

Mezi největší a nejmodernější novinky patří titanové nádobí GIGANT New line MICRO CERAMIC (MC). Jedná se o nejnovější řadu produktů společnosti BAF. Ať už hledáte kastrolky, pekáč nebo pánev, to vše mezi novinkami najdete.

Proč zrovna titanové nádobí GIGANT MICRO CERAMIC?

Důvodů, proč zrovna tohle a nic jiného, je opravdu mnoho. Pojďme si některé uvést:

1.    Bezpečnost

V první řadě je důležité zmínit bezpečné využívání kuchyňských potřeb, což je jedním z nejhlavnějších faktorů, podle kterých si nádobí do kuchyně vybíráme. Kvalitní držadla a úchytky jsou pro německé titanové nádobí BAF výrazným plusem. Plastová madla dokážou odolat teplotám až 260°C, skleněné poklice dokonce až 350°C, a to se vyplatí.

2.    Všestrannost

Titanové výrobky BAF můžete využít například jako nádobí na indukci, na plynový či litinový sporák, ale také na sklokeramické desky. Hodí se pro každý typ vařičů a sporáků. Navíc jistě oceníte možnost pečení masa přímo v troubě, což některé materiály neumožňují! Na sporáku se tedy může odehrávat spousta druhů kulinářského umění – dušení, smažení, pečení, zapékání a hlavně vaření.

3.    Odolnost

Vysoce nepřilnavý povrch ochrání vaše pokrmy před připečením, a to i při použití výrazně menšího množství tuku ke smažení. Povrch pánví a dalšího náčiní je velmi kvalitní a odolný. Spousta nekvalitního nádobí brzy narazí na ledovec – prohnuté dno, ze kterého pokrmy kloužou na strany, což se ovšem u titanového nádobí BAF stát nemůže. Nádobí je samozřejmě lehce omyvatelné a jednoduché na údržbu, proto vám mytí může pomoci uspořit čas. Nemusíte se dokonce ani bát rychlého opláchnutí studenou vodou, vše vydrží.

4.    Úspora

Přísloví říká, že čas jsou peníze - kdo dokáže uspořit čas, spoří tím tedy i peníze. K tomu vám pomáhá právě nádobí BAF. Pomůže vám uspořit až 60% vydané energie a také urychlit dobu přípravy velkého množství pokrmů. S úsporou energie a času vám příště zbude nějaká ta korunka navíc, třeba na láhev kvalitního vína k rychle a kvalitně připravené večeři.

5.    Záruka kvality

V neposlední řadě vám německá společnost BAF nabízí doživotní záruku na rovnost dna, a také zaručuje životnost nádobí po dobu několika desítek let. Je otestováno, že nádobí rovněž zaručuje kvalitní antiadhézní povrch i po letech smažení a pečení. Moderní design nádobí si do kuchyně můžete napasovat přesně podle vašich představ a to vše za skvělou cenu.













8 komentářů:

  1. O titanovém nádobí už jsem slyšel, ale sám ho teda doma nemám. Co se týče nádobí, tak mám spíše rád klasiku. Hodně se mi například líbí smaltované nádobí. Zatím mám teda doma pouze jeden takový malý hrnec, který je smaltovaný. Do budoucna bych si jich ale rád koupil víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Kvalitní hrnec je podle mě základem každé kuchyně. Téměř pokaždé, když vařím, tak používám hrnce, takže pro mě jsou opravdu důležité. Hlavní ale je, aby byl hrnec kvalitní, jinak vám přinese více problémů nežli užitku. Já mám nejradši nerez nebo teflon, jelikož se v nich dá vařit téměř všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy. Také bych si potřeboval koupit nějaké kvalitnější nádobí. Letos jsem si splnil svůj sen a začal jsem si dávat dohromady venkovní kuchyň. Jsem ale teprve v začátcích. Rád bych si tam třeba místo elektrického koupil nějaký plynový gril. Nemáte nějaké tipy? Já jsem se díval například na ty od https://www.avenberg.cz/k94-grilovani-plynove-grily a ty nevypadají špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá to špatně. Titanové nádobí jsem nikdy nezkoušela, ale vím, že to je celkem dost oblíbené. Já teď posledních pár měsíců používám švédské litinové nádobí, viz https://jakenadobi.cz/ a to si zatím nemůžu vynachválit. Je vidět, že to je opravdová kvalita. Překvapivě to ani nebyla až tak velká investice. Já jsem tedy zatím určitě spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, titanové nádobí je pro mě novinkou. Všechno, co jsem o něm četla, mě přesvědčilo, že je to kvalitní parťák do kuchyně. Proto mě zajímá, jaké jsou vaše zkušenosti s titanovým nádobím a jak se vám v něm vaří a peče? Ráda bych slyšela vaše názory, abych se mohla rozhodnout. Předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já s titanovým nádobím mám jen nejlepší zkušenosti a musím říct, že je fakt výborný. Mám hrnec, pánev a pekáč, ve kterých se mi vaří na jedničku. Jídlo se v něm vaří i peče krásně rovnoměrně, takže nemusím mít strach, že by se mi něco spálilo. Za mě, pokud hledáte spolehlivého pomocníka do kuchyně, tak určitě běžte do něj.

      Vymazat
    2. Dobrý den, musím jen souhlasit, že titanové nádobí je bomba. Je lehké a perfektně se myje, ale hlavně se mi v něm ještě nepřipálil ani náš rodinný guláš, i když ho zapomenu zamíchat. Pokud chcete velký výběr, tak se mrkněte na stránky zgastro.cz, kde najdete všechno, co potřebujete do kuchyně.

      Vymazat
    3. Dobrý den, titanové nádobí je opravdu nejlepší, co jsem vyzkoušela za několik posledních let. Je lehký, odolný a snadno se myje, takže je během chvilky čisté. V kuchyni jsem dost roztěkaná, a když zapomenu něco zamíchat, tak se mi v titanovém hrnci nic nechytne. Takže pokud se rozhodnete pro tohle nádobí určitě si nejvíc vyberete na stránkách titanové nádobí. Hodně štěstí při výběru.

      Vymazat