neděle 22. února 2015

Co je to prostěradlo Jersey?

Pokud vlastníte kvalitní povlečení, tak je velmi vhodné mít k němu i kvalitní bavlněné Jersey prostěradlo. Bavlněné prostěradlo Jersey je hladká pletina, která je vyrobena z nejlepších 100% bavlněných přízí (100% super česaná mako - bavlna). Materiál, který je použit na výrobu Jersey, tedy Jersey materiál, je velmi jemný, hebký a údržba je velmi jednoduchá. Je vhodné ho použít k saténovému povlečení nebo k povlečení Jersey. Hmotnost látky, 160 g/m2 zapříčiní perfektní uživatelské pohodlí. Po kompletním obvodu prostěradla je všitá guma, která zajistí dokonalou stálost.

Mnoho majitelů vysokých matrací určitě uvítá prostěradla Jersey, protože výška jejich boku je 25 cm a napne se na matraci vysokou až 28 cm. Všechna prostěradla Jersey obsahují všitou gumu po celém obvodu, což zajišťuje dlouhou životnost a lepší stabilitu. Prostěradla pro děti mají výšku boku 15 cm.

Věřte, že prostěradla Jersey jsou na našem trhu nejkvalitnějším výrobkem v tomto odvětví.

Firma Stella - ateliers s.r.o. nabízí prostěradlo Jersey, které se samo napíná o rozměrech 100 x 200 cm, 100 x 220 cm, 120 x 200 cm, 150 x 200 cm a 200 x 200 cm.

Rozměry samonapínacích prostěradel Jersey 100 x 220 cm a 120 x 200 cm jsou šita na zakázku a termín dodání je jeden měsíc.

V našem sortimentu si můžete vybrat až ze 43 odstínů různých barev bavlněných Jersey prostěradel. Lze si vybrat například mezi barvami jako je bílá, modrá, červená, zelená, béžová, hnědá, růžová, fialová, zlatá, pistáciová, pomerančová a mnoho dalších.


2 komentáře:

  1. Ahoj, já nevím co je tedy to prostěradlo Jersey, které tu zmiňuješ, ale sama osobně za sebe mohu říct, že mám nejraději ty klasické a né přehnané. Nejlépe ty, které jsem mívala, když jsem spávala u babičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadný článek o prostěradlech a souhlasím, že nejlepší jsou bavlněná. Nedávno jsem si koupila novou ortopedickou matraci zde a měla jsem problém sehnat barvu prostěradla, která se mi hodí do mojí ložnice. Naštěstí mi kamarádka poradila obchod, kde měli celou škálu barev a já si vybrala tu svou oblíbenou.

    OdpovědětVymazat