úterý 9. června 2015

Zamilujte se jedním dotekem, Mako - Satén

Mako - satén je jeden z nejjemnějších materiálů, které jsou na trhu k dispozici. Díky svému lesku a eleganci vzbuzuje dojem luxusu a pohody. Navíc má skvělé vlastnosti, vysokou hebkost a odolnost, které ocení i ti nejnáročnější uživatelé. Chcete-li zaručit komfortní a příjemný spánek, pořiďte si Mako-Satén.

Luxusní ložní povlečení LAIF - Mako-Satén


Jaké je ložní povlečení Mako – Satén?

Je to oboulícní úplet, který se pyšní vysokou gramáží. Vyrábí se ze 100 % čisté česané bavlny. Bavlna používaná k výrobě povlečení z Mako - Saténu, pochází z Egypta. Jedná se o nejkvalitnější bavlnu na světě. Aby byl materiál ještě lesklejší a celkově odolnější, používá se speciální zušlechťovací postup tzv. mercerizace. Během tohoto procesu se látka ponoří do koncentrovaného roztoku louhu sodného. V něm vlákna nabobtnají a změní svůj tvar. Po absolvování této procedury jsou látky mnohem pevnější a barvivo v nich pevně fixováno ve vláknech. Bavlna se tak co do vzhledu velmi podobá hedvábí navíc s úžasnými vlastnostmi, ať už jde o kvalitu nebo vzhled. Toto je dostatečný počet důvodů, proč by toto ložní prádlo mělo být součástí vaší ložnice.

Vlastnosti tohoto povlečení

Materiál i tkaniny jsou velmi kvalitní a navíc stálé. Saténové povlečení budete mít opravdu dlouho a navíc bude stále vypadat jako nové i po opakovaném praní. Látka je vhodná do každého počasí, vždy se přizpůsobí. V létě příjemně chladí a v zimě zase hřeje. Struktura bavlněného vlákna je velmi vzdušná a odvádí pot od těla. Tkaniny jsou velice kvalitní a stálé. Mako – Satén je navíc také hypoalergenní.

Povlečení WUSTENBLUME Bauer



Péče o něj je snadná

Toto ložní prádlo je často vyráběno s nežehlivou úpravou, a tak je údržba skutečně jednoduchá. Není vhodné používat příliš velké množství prášku na praní. Bohatě postačí třetina toho, co používáte obvykle. Při praní můžete přidat ještě jedno máchání navíc, a pokud není výrobcem určeno jinak, můžete použít i aviváž.

4 komentáře:

  1. My teda s Mako máme poměrně špatnou zkušenost, takže mi tohle přijde spíše jako PR článek. Jediné, co bylo fajn, tak byl příjemný povrch toho povlečení. Ale kvalita nic moc. Hlavně vydrželo fakt chvilku. Jestli jsme ho měli dva roky, tak to bylo dlouho. A to jsme za něj dali na povlečení docela dost peněz... Holt satén. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow tak toto vypadá opravdu moc dobře. Nějaké takové povlečení bych určitě do budoucna také chtěla. Celkově bych naši ložnici teď velice ráda obměnila. Ráda bych začala u nové matrace, protože tu už potřebujeme dobré dva roky. Vůbec ale nevím jakou vybrat. Dívala jsem se po nějakých třeba tady ale mají jich tam tolik, že mi z toho jde hlava kolem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem objednala také nové damaškové povlečení pro mě a manžela, jelikož bylo už nutné obměnit ložní prádlo. Dětem jsem pořídila bavlněné povlečení a na něj i nové úložné boxy a koše na hračky, kterých mají také až dost. Od té doby si všechny hračky uklízejí každý den na své místo.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje nedávná rekonstrukce ložnice mě přesvědčila, že do nové postele potřebuji i nové povlečení. Proto jsem si koupila saténové, ve kterém se mi spí jako na obláčku. Jeho jemnost i lesk dodávají mojí ložnici eleganci a příjemnou atmosféru. Od doby, co ho mám, tak se každý večer nemůžu dočkat až půjdu spát.

    OdpovědětVymazat