úterý 28. března 2017

Dopřejte si kvalitní spánek s povlečením německé značky Curt Bauer, přinášíme pět tipů na luxusní kousky

Mezi jeden z aspektů kvalitního spánku a odpočinku patří neodmyslitelně i ložní prádlo. Pokud chcete vsadit na jistotu, potom je tu pro vás tradiční německý výrobce luxusního povlečení Curt Bauer, jehož výrobky jistě splní nároky i těch nejnáročnějších zákazníků. Jeho výjimečné výrobky vyráběné z různých špičkových materiálů, jako je len, bavlna či hedvábí, jsou skvělou volbou do každé ložnice.

Ložní prádlo Curt Bauer je vyráběno v různých úpravách (Mako-damašek, Mako-brokát-damašek, Mako-satén, Mako-jersey a další). Mezi nejluxusnější typy se řadí damaškové povlečení v úpravě Mako-brokát-damašek. Jak již název napovídá, jedná se o výrobu z pravé egyptské bavlny, konkrétně pak ze dvou tkanin – damašku a brokátu.

MAKO BAVLNA - Mako bavlna je obecný název pro vysoce kvalitní hornoegyptskou bavlnu o délce vlákna 30 – 34 mm. Je používána k výrobě jakostních bavlnářských tkanin.

DAMAŠEK - Damašek je obchodní označení pro nejčastěji jednobarevnou tkaninu s vzorováním různých tvarů i velikostí. Plochy vzorů jsou na okrajích hrubě odstupňovány a kontrastují světle nebo tmavě s hladkým podkladem. Kontrast vzniká tak, že se střídá osnovní a útková vazba, na povrchu jsou vidět vždy jen podélné osnovní nebo příčné útkové nitě. Větší, složitější a barevné vzory se dají tkát jen s žakárovým ústrojím.

Damašek byl původně vyráběn z hedvábných nebo lněných přízí. Později se však začala používat i bavlna upravená pomocí zušlechťovacího procesu mercerace.

BROKÁT - Brokátem se obchodně označuje těžká a bohatě vzorovaná tkanina, většinou s aplikací třpytivých nití. Tká se v atlasové vazbě, většinou s žakárovým ústrojím z přírodního nebo viskózového hedvábí. Do brokátu je možné přitkávat nitě s nerezavějícím kovem. Tím je například lurex.

Při výrobě luxusního damaškového povlečení Curt Bauer se používají bavlněné příze, které prochází speciálním zušlechťovacím procesem zvaným mercerace. Díky tomuto procesu získává látka vyšší pevnost, odolnost, afinitu k barvivům a je ještě příjemnější na omak. Zůstává lesklá a krásná i po několika vypráních.

Luxusní povlečení v úpravě Mako-brokát-damašek jistě uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Prohlédněte si jeho různé varianty v e-shopu českého výrobce a prodejce povlečení Stella Ateliers. Na jejich stránkách naleznete široký výběr nejen luxusního povlečení z damašku, ale i jiných výrobků. www.povlecenistella.cz.

Pět tipů na luxusní damaškové povlečení německé společnosti Curt Bauer






8 komentářů:

  1. Krásný nábytek. Závidím vším co jen mohu. Ne teď vážně, máte opravdu oko na to, vybrat relativně nevkusně vkusný nábytek a nevypadá to až tak překýčovaně :-) My budeme nově pořizovat nějaký nábytek také, takže jsem zvědavá, jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za inspiraci. Určitě budeme přemýšlet i o této variantě, kterou jste zde nastínili :) My chcem dělat takovou méně rozsáhlou rekonstrukci interiéru , takže uvidíme, jak to ještě celé bude. Nicméně určitě moc děkuji za inspiraci, popřemýšlím o tom a navrhnu muži.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuto značku neznám, nicméně z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že kvalitní povlečení se na kvalitě spánku opravdu projeví. Myslím si ovšem, že něco podobného se dá klidně říct i o matraci. U té to možná platí ještě víc. Sama jsem si nedávno sehnala novou tady odtud, takže to mám možnost porovnat a oproti té staré je to neskutečný rozdíl. Konečně se ráno probouzím vyspaná.

    OdpovědětVymazat
  4. Před časem jsem se pustila do rekonstrukce mé ložnice a v první řadě bylo hledání malířství. Kamarádka mi poradila jedno, se kterým měla vlastní zkušenost, jelikož si nedávno nechala vymalovat celý byt. Po vymalování ložnice jsem si koupila ještě novou zdravotní matraci, abych si neničila záda, která mě dost často bolí a k tomu ještě krásné bavlněné povlečení.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje dcera se nedávno vdala, přičemž jsem jí pomáhala s organizací svatby a nákupy dekorací a doplňků. Na koupila jsem jí bavlněné povlečení, které jí chybělo do vybavení její nové domácnosti a na internetu jsem našla stránku, kde měli velký výběr dekorací a velmi pěkné svatební potahy na židle.

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda z vlastní zkušenosti můžu říct, že kvalitní povlečení je prostě základ. Jsem přesně ten typ, které nevyhovuje úplně každý materiál, takže jsem v tomto ohledu celkem vybíravá. Stejně vybíravá jsem ale třeba i když nakupuji dětské povlečení. Přecejen v dětské postýlce jsou kvalitní materiály ještě o něco málo důležitější. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Velice krásné povlečení, které by si vybrala asi každá žena. Já jsem dost praktická, a tak si pořizuji hlavně bavlněné, abych se v něm cítila dobře. V loni jsem si pořídila jedno povlečení z flanelu, na které si někdy beru i vlněnou deku. Kde jsem koupila i ovčí kožešiny pro moje rodiče, aby jim bylo teplo na záda, když sedí na křeslech.

    OdpovědětVymazat
  8. Toto je velice pěkné a kvalitní povlečení, které je základem pro každou domácnost. Proto když se vdávala naše vnučka, tak jsme jí pořídili jednu sadu, aby měli novomanželé krásné spaní. Manžel ještě jako svatební dar pořídil starožitné hodiny, které se jim hodily do jejich vybavení, jelikož ženich je vášnivý sběratel hodin a tyto ještě neměl.

    OdpovědětVymazat